środa, 16 grudnia 2009

Kilka odsłon Angeliki.

Po zdjęciach Magdy z katowickiej sesji przyszedł czas na kilka ujęć sympatycznej Angeliki, w kolejce do publikacji czekają jeszcze zdjęcia Kasi i Izy ale na wszystko przyjdzie czas :).
Podczas obróbki zdjęć Angeliki miałem nie lada problem, nie żeby zdjęcia nie wyszły ale pasowały mi do niej kilka rodzajów obróbki i tak naprawdę nie mogłem na żaden się zdecydować, więc użyłem chyba wszystkich :).
Efekt myślę że wyszedł całkiem ciekawy.

Zapraszam do oglądania i oczywiście komentowania.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
To chyba najbardziej mi się podoba :)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Troszkę obróbki z teksturami.
Image Hosted by ImageShack.us
I nieśmiertelna biel i czerń.
Image Hosted by ImageShack.us

0 komentarze:

Wszelkie prawa autorskie do fotografii są własnością Radosława Gila. Kopiowanie i przetwarzanie zdjęć oraz ich fragmentów bez zgody autora jest zabronione.

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP