poniedziałek, 16 czerwca 2008

O mnie

Fotografią zajmuje się od kilku lat, najpierw to była ciekawość która z czasem przerodziła się w fascynację. Potem musiałem się wiele nauczyć i zrozumieć, ale z każdym kolejnym zdjęciem wiedziałem, że to jest to co kocham robic i staram się to robić najlepiej jak potrafię. Zajmuję się głównie fotografią ślubną ale i portretową a także każdą która wnosi coś nowego i podoba się osobie która na niej jest, bo to chyba najważniejsze.

Mam nadzieję drogi internauto, że moje zdjęcia przypadły Ci do gustu, jeżeli tak to bardzo mnie to cieszy :)

0 komentarze:

Wszelkie prawa autorskie do fotografii są własnością Radosława Gila. Kopiowanie i przetwarzanie zdjęć oraz ich fragmentów bez zgody autora jest zabronione.

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP