czwartek, 4 czerwca 2009

XIII Integracyjna Majówka Orzesze 2009 cz.II

Jak obiecałem, tak i dotrzymuję słowa i prezentuję drugą część materiału z majówki. Na wstępie jednak kilka słów o samej majówce. Jak co roku ostatni weekend maja zarezerwowany jest dla Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu oraz Stowarzyszeniu "Wystarczy Być" działającym przy DPS'ie. 

W sobotę odbył się IV Charytatywny Zlot Tuningowy, i ten właśnie dzień przedstawiają moje zdjęcia. W trzeciej części natomiast przedstawię wydarzenia z drugiego dnia.

Od razu piszę do wszystkich zwolenników jak i dużo lepszych fachowców od HDR'ów niż ja, że te zdjęcia nimi nie są i nie miały nimi być, owszem można powiedzieć że nimi "zalatują" :). Podobnie jak podkręcone auta i ja postanowiłem troszkę podkęcić swoje foty. Chciałem żeby były kolorowe i żywe, odrobinę odrealnione a że pogoda w sobotę była bardzo niepewna i dopiero późnym popołudniem wyszło słońce pozwoliło mi to dodać szczyptę "dramatyzmu". Ach te chmury!

Zapraszam do oglądania i ostrzegam, że materiał jest dość długi.

P.S.

Te cuda na rondzie wyczyniali - Bartek "Bartdrift" Owczarek i Wojciech "Ogień" Łubkowski

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us 
Image Hosted by ImageShack.us

0 komentarze:

Wszelkie prawa autorskie do fotografii są własnością Radosława Gila. Kopiowanie i przetwarzanie zdjęć oraz ich fragmentów bez zgody autora jest zabronione.

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP